create your own banner at mybannermaker.com!

September 02, 2011

Naruto berkata tentang Ukhwah

Bismillahirahmanirahim..



Ya betul la tu..Naruto yang saya maksudkan adakah cerita Naruto Shippuden. Dan jangan pelik orang seperti saya juga menonton cerita sebegini.. 

Saya akui saya memang tidak tahu apa maksud "naruto shippuden".. dulu saya endah tak endah cerita2 sebegini gara2 desas desus cerita P***mon, mon mon yang lain..ada yang mengkhabarkan maksud nama2 disebalik cerite tersebut cuba mengkufurkan.

Cerita Naruto banyak mengajar erti semangat persahabatan. Bagaimana ninja2 ini sanggup berkorban diri untuk ninja-ninja yang lain biarpun titisan darah terakhir. Cerita Naruto mengingatkan saya tentang pengorbanan sahabat-sahabat Rasulullah. 

Jika anda masih tertanya-tanya apakah itu ukhwah saya sarankan kalian untuk menonton cerita ini sendiri..


4 comments:

waaa! mcm kena tengok je =)
buruk itu apabila kita ambil yang buruk. baik itu apabila kita ambil yg baik.
ambil yang baik, buang yg keruh. =)
kena pandai disiplin diri ^_<

tak sangka akak pun minat tengok naruto...
hihihi...
Selamat hari raye maaf zahir batin.

komarovich : btul tu zin..yg baik kita ambil..yg buruk kita buang

manan: daddy pun dh tertarik sama tgk crite tu....(",
salam lebaran

MAMApun tertarik dengan n3 naruto ni..hehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More