create your own banner at mybannermaker.com!

March 30, 2010

Aku da KAU!!


content="Word.Document">


Terus ku berdoa

Bertahun la cinta

Kau masih disana

Kasih dgn rela

Cinta mu terasa

Bawa la aku pergi dr sedih ini

Dr kegelisahan

Kau yg upaya

Menyembuhkan luka

Penawar sedih cinta

Tiada bererti

Hari demi hari

Menanti

Kau tlh jauh

Aku masih cuba

Mengejar cintamu

Hambamu ini kekeliruan dari paut hasut dunia

Mencinta yg laen lebih darimu

YA KHALIQ

Hidayahmu pernah hadir hingga kering air mataku menitis

Namun terkadang aku berpaling

Dunia yg sementara

Hari ini aku bimbang

Jika berakhir hidup

Adakah lagi esok

Tuk aku bernafas

Dan Sujud mengabdi pdmu oh tuhan

Berikan daku kesempatan

Menebus kesalahan lantaran dosa dan noda

Dan sgaja melupakan mu

Hadirkan damai

Sebelum hujung nafasku

YA KHALIQ

Berikan daku petunjuk mu

unTukku meniti

ke jalan redamu

izinku janji2 yg baru

Taubat nasuha setulus utkmu

YA KHALIQ

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More